Reddit прави проучване сред редица различни компании относно най-нелепите оплаквания от клиенти. Включват се десетки мениджъри и служители, които работят с клиенти, за да споделят какви са най-абсурдните забележки, които са чували.
Сред по-забавните от тях са оплакванията на крадец, че са го изгонили от магазин, който искал да обере. Бандитът се обадил в полицията и обвинил продавача в нанасяне на телесна повреда.
Жена иска нови дрехи на бензиностанция като компенсация, след като успяла да се залее цялата, докато зарежда колата си.
Акционер се обажда на счетоводна компания гневен, че получава доклад за тримесечието веднъж на три месеца. Исканията му: трябва да го получава всеки месец.
Най-забавното оплакване в цветарски магазин е, че цветята били мокри. Друга нелепа ситуация: клиент в супермаркет се отправил към гишето на местна банка и направил скандал, че не искат да му продадат тоалетна хартия и чипс. Служителят напразно обяснявал, че това е клон на банка, намиращ се на територията на супермаркета.
Във верига за бързо хранене свършват чашите среден размер и служителите правят промоция, като раздават големи напитки. Недоумението идва, когато група жени се оплакват от по-големия размер чаши и настояват, че трябва да им дадат безплатно питие, тъй като те са искали среден размер, а им е даден голям.
Служителка разказва за подобен случай също във верига за бързо хранене. Жена прави скандал, тъй като поръчала на детето си обикновен чийзбъргър, а погрешка му сервирали голям. Тъй като този сандвич бил прекалено голям за момчето, на него му станало лошо и, според думите на майката, трябвало да го компенсират, като му дадат още един, безплатен.